Поширені питання
Я отримав пошкоджений товар на грузоперевозчике, що робити?
Співробітники інтернет-магазину Hlorka відповідально ставляться до виконання своєї роботи, тому весь товар перед відправкою транспортною компанією перевіряється та надійно упаковується, щоб уникнути пошкоджень. Крім того, всі посилання підлягають обов'язковому страхуванню у перевізника.
Порядок отримання посилки у відділенні транспортної компанії:
- Уважно перевірте замовлення на наявність товару по накладній, а також огляньте цілісність упаковок і продукції в цілому.
- Якщо посилка відповідає замовленню та не має пошкоджень, оплачуйте послугу за доставку та підписуйте товарно-транспортну накладну.
- У разі виявлення пошкоджень відмовтеся від посилки та підписання ТТН. Поінформуйте менеджера нашого інтернет-магазину про ситуацію та оформлення повернення.
Увага! Після підписання товарно-транспортної накладної інтернет-магазин не відповідає за товар і не займається питанням відшкодування збитків.