Продавець Хлорка розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6120 відгуків
+380 (50) 460-30-10
+380 (93) 170-26-40
+380 (67) 429-67-67
Київ, Україна
Хлорка
Кошик

Поширені питання

  • Я отримав пошкоджений товар на грузоперевозчике, що робити?

    Співробітники інтернет-магазину Hlorka відповідально ставляться до виконання своєї роботи, тому весь товар перед відправкою транспортною компанією перевіряється та надійно упаковується, щоб уникнути пошкоджень. Крім того, всі посилання підлягають обов'язковому страхуванню у перевізника.

    Порядок отримання посилки у відділенні транспортної компанії:

    1. Уважно перевірте замовлення на наявність товару по накладній, а також огляньте цілісність упаковок і продукції в цілому.
    2. Якщо посилка відповідає замовленню та не має пошкоджень, оплачуйте послугу за доставку та підписуйте товарно-транспортну накладну.
    3. У разі виявлення пошкоджень відмовтеся від посилки та підписання ТТН. Поінформуйте менеджера нашого інтернет-магазину про ситуацію та оформлення повернення.

    Увага! Після підписання товарно-транспортної накладної інтернет-магазин не відповідає за товар і не займається питанням відшкодування збитків.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner