Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Вартість доставки згідно тарифів грузоперевізника При отриманні посилки уважно перевірте замовлення на наявність товару по накладній, а також огляньте цілісність упаковок і продукції в цілому. У разі виявлення пошкоджень відмовтеся від посилки та підписання ТТН. Поінформуйте менеджера нашого інтернет-магазину про ситуацію та оформлення повернення. Відправка товарів Новою поштою в день замовлення здійснюється при оформленні покупки до 15,00 (окрім суботи та неділі - відправлення не здійснюється). Увага! Після підписання товарно-транспортної накладної інтернет-магазин не відповідає за товар і не займається питанням відшкодування збитків.
- Відравлення замовлень даним перевізником тільки по передоплаті! Відправлення замовлень укрпоштою здійснюються пн - ср - пт Якщо габарити замовлення більші стандартних, або відправлення більше одного місця, то відправка ТІЛЬКИ ЕКСПРЕС
- Вартість доставки 150.00 ₴.Для доставки кур'єром у Києві мінімальна сума замовлення 500 грн. На наступний день після замовлення. Локація: м. Київ, с. Вишневе, с. Петропавлівська Борщагівка, с. Софіївська Борщагівка, с. Чайки.
Способи оплати
- На Ваш вибір оплата на картку, оплата на рахунок без ПДВ, за реквізитами IBAN. Уточнюйте реквізити нашого оператора при підтвердженні замовлення.
- Оплата готівкою можлива лише при виборі доставки кур'єром по Києву
Гарантія:
Вітаємо, шановні покупці. Хочемо пояснити Вам наші дії після замовлення товару у нас на сайті.
- Ми обов'язково зв'яжемося з вами для підтвердження замовлення за вказаним вами номером телефону.
- Відбираємо і пакуємо товар. Готуємо його до відправлення. Маркуємо вантаж необхідними знаками застереження "Верх", "Не перевертати", "Крихке" і т. д.
- Здійснюємо відправку на складі вантажоперевізника з 16:00 до 17:00.
- На наступний день відправляємо вам смс з номером декларації.
Здійснюємо відправку товару день у день при замовленні до 15:00 (при наявності товару на складі).
Адресна доставка товару в місті Києві здійснюється на наступний день при оформленні замовлення до 16:00
Бій товару при транспортуванні.
1. У випадку, якщо ви отримали товар і він був пошкоджений (розбитий, порушена цілісність первинної упаковки, витік вміст і т. д.) зверніться до представника компанії вантажоперевізника для складання акта бою товару.
2. Після складання акта бою товару передзвоніть нам, ми зв'яжемося з вантажоперевізником і вирішимо всі питання з відшкодування шкоди.
3. Надішлемо замість зіпсованого вантажоперевізником товару новий.